Gor
 
URJENJE MOČI, HITROSTI IN GIBČNOSTI V TREH DVORANAH

Vadba za nosečnice

Vadba za nosečnice/Poporodne mamice

Vadba je namenjena bodočim in novopečenim mamicam, ki se želijo z redno telesno aktivnostjo pripraviti na aktivno vlogo pri porodu in po njem. Zmerna telesna aktivnost v pred- in po-porodnem obdobju dokazano ugodno vpliva na psihofizično stanje ženske, saj preprečuje in zmanjšuje nevšečnosti, ki nastanejo v tem obdobju.

Vadbena ura vsebuje vaje za srčno žilni in dihalni sistem, vaje krepitve s poudarkom na mišičnemu ravnovesju, vaje za zdravo hrbtenico in pravilno držo, vaje ravnotežja ter primerne gibljivosti. Posebna pozornost je namenjena treningu mišic medeničnega dna in ostalim podpornim strukturam notranjih organov.

Na vadbeno uro so seveda vabljeni tudi dojenčki, ki lahko pri kakšni vaji (če so nemirni) tudi sodelujejo z mamico. Vaje so individualno prilagojene vsaki posameznici glede na njeno telesno pripravljenost in višino nosečnosti oziroma dolžino poporodnega obdobja.

 

VLOGA TELESNE AKTIVNOSTI MED NOSEČNOSTJO:

  • nadaljevanje redne telesne aktivnosti,
  • vzdrževanje telesne pripravljenosti,
  • pozitiven vpliv na telesno držo in težo,
  • obvladovanje in odpravljanje morebitnih bolečin,
  • zmanjšana utrujenost,
  • priprava na aktivno vlogo pri porodu,
  • hitrejša pridobitev telesne pripravljenosti po porodu.

Pred pričetkom vadbe se obvezno posvetujte z vašim ginekologom.