Gor
 
URJENJE MOČI, HITROSTI IN GIBČNOSTI V TREH DVORANAH

Aerobika

Aerobika

Aerobika je moderni način rekreacije v svetu, kjer ima zdravo življenje vse večji pomen. Zagotovite si boljšo kakovost življenja, krepite samozavest in se zabavajte skupaj z nami.

V Sunny Studiu lahko izbirate med naslednjimi vrstami aerobike:

SUNNY BOOTCAMP ***

Gre za krožno intervalno vadbo, ki je ime dobila po vojaškem načinu treninga in danes sodi med najbolj priljubljene programe.
V uri vaje združi visoko intenzivnost izvajanja vaj z lastno težo, vaj z bremeni, TRX in drugimi vadbenimi pripomočki ter tek,
za vse pa je značilno, da niso tehnično zahtevne, kar pomeni, da je BootCamp primeren tudi za začetnike.

PILATES *

Vaje za krepitev malih mišic trupa, ramenskega obroča, medeničnega dela ter zadnjice se izvajajo na blazini z raznimi pripomočki, ob umirjeni glasbi in se priporočajo vsem, ki želijo izboljšati telesno držo, osebam z osteoporozo in mamicam po porodu z obveznim predhodnim posvetovanjem z inštruktorico, ki vodi vadbo za nosečnice. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbi in za vse starostne skupine.

NIRVANA FITNESS™ PILATES *

Nirvana Fitness je nov, revolucionaren ter edinstven trening, ki povezuje pilates, jogo in funkcionalen trening, v kombinaciji z relaksacijsko glasbo.

Ob današnjem hitrem in stresnem tempu, utrujenosti, kroničnih bolečinah, nespečnosti in nemirnosti, je to čudovita izbira vadbe za vse mišične skupine v harmoničnem sožitju telesa in duha.

Z dihalnimi tehnikami pozitivno vpliva na dovod kisika v celice in s tem posledično na zdravje.

Z redno aktivnostjo se izboljša gibljivost, telesna drža, počutje in splošna telesna pripravljenost.

BIKE *

Bike je kardiovaskularni trening, ki imitira kolesarjenje. Inštruktor vadeče v cca 55 minutah popelje preko različnih terenov. Od ravninskega hitrega dela, do visokih počasnih klancev.

SUNNY CORE *

Trening je namenjen krepitvi in oblikovanju telesne sredice (core). Sestavljen je iz dinamičnih vaj za sprednje in stranske trebušne, hrbtne mišice ter mišice ramenskega in medeničnega obroča z uporabo lastne telesne teže, elastike in prostih uteži. Predstavlja osnovo za dobro telesno držo in pripomore k izboljšanju funkcionalnosti telesa. Je temelj tako aerobnim vadbam, kot tudi vadbam za moč. Vadba je primerna tako za začetnike, kot vrhunske športnike.

OPIS ZAHTEVNOSTI VADB:

LEGENDA  *

* primerno za vse, koreografija je lahka do srednje zahtevna, intenzivnost srednja

** primerna za vse, ki želijo nadgraditi svoje znanje, koreografija srednje zahtevna, intenzivnost srednja

*** primerna za vse, ki si želijo najzahtevnejših korakov, koreografija zahtevna, intenzivnost visoka